Burger King se zbavuje umělých barviv a aromat v jídle. Aby na to upozornil, vytvořil točenou zmrzlinu připomínající „poop emoji“, na sociálních sítích populární emotikon hovínka s očima a ústy.
Fast food Burger King pokračuje v plnění svého slibu zbavit se umělých přísad v jídle a v březnu oznámil, že od nich osvobozuje všechny zmrzliny a dezerty v nabídce. Proto se brazilská pobočka řetězce spojila s agenturou David São Paulo a vytvořila speciální zmrzlinu připomínající veselý exkrement. Ta má podle spotu symbolizovat, že dříve jejich zmrzliny „sra*ky obsahovaly, ale nyní je tomu jinak“.
Limitovaná edice zmrzliny „Poop emoji“ byla vytvořená pro speciální promo akci a prodávala se ve zmrzlinové dodávce situované v jednom z parků v brazilském hlavním městě. Podle serveru Restaurant Dive ale Burger King přemýšlí o tom, že produkt zařadí do stálé nabídky.
Plesnivý Whopper
Tato úsměvná kampaň není jediným zajímavým marketingovým kouskem Burger Kingu. Zhruba před dvěma lety ve spolupráci s agenturami Publicis, Ingo a David Miami vytvořil reklamu s plesnivějícím burgerem Whopper. Třicetisekundový časosběrný spot tehdy ukazoval, jak charakteristický produkt řetězce během měsíce zplesniví. Mělo se jednat o důkaz toho, že burger nově neobsahuje umělé konzervanty.
Zdroj: Burger King Brazil, David São Paul, Restaurant Dive
Odpovědět
Zobrazit komentáře