Zdroj: Slashio photography, Unsplash

Coca-Cola si v kampani pohrává s uměním

Společnost Coca-Cola zveřejnila reklamní kampaň s názvem Masterpiece neboli mistrovské dílo. Spojuje ikonickou skleněnou láhev s uměním od začínajících i známých umělců.

Nová reklamní kampaň od společnosti Coca-Cola s názvem Masterpiece neboli mistrovské dílo vyzdvihuje osvěžení a povzbuzení, které nápoj podle výrobce přináší. Téměř dvouminutový spot propojuje skutečný svět a umění. Hlavní postavou je totiž unavený mladík bez inspirace, jenž pospává na lavičce v muzeu. Energii mu nakonec vrátí láhev limonády, která k němu doputuje díky oživlým uměleckým dílům z různých historických období.

V kampani firmy Coca-Cola se objeví i dílo Vincenta van Gogha.
V kampani firmy Coca-Cola se objeví také dílo Vincenta van Gogha. Zdroj: Alina Grubnyak, Unsplash

Ústředním motivem spotu je skleněná láhev nápoje Coca-Cola, takže není divu, že jedním z děl, které ukazuje, je i černobílý obraz od Andyho Warhola. Vznikl v roce 1962 a zachycuje právě ikonický obal limonády. Kromě toho ve videu uvidíte také tvorbu Edvarda Muncha, Vincenta van Gogha či Johannese Vermeera. Jenže s výjimkou známých umělců z historie jsou součástí i výtvory několika začínajících současných autorů z Afriky, Indie, Latinské Ameriky nebo Blízkého východu.

Jako doprovod ke spotu vznikla také online galerie, kde najdete rozhovory se začínajícími umělci nebo spoustu dalších slavných i méně známých obrazů. Kampaň začne letos v březnu v Latinské Americe. V průběhu roku bude následovat Asie a další části světa.

Zdroj: Coca-Cola