Tašce na kolečkách se někdy přezdívá také Fofrtaška
Zdroj: Erwin Voortman, Unsplash

Fofrtaška 2.0: Kaufland chce přitáhnout hráče her

Kaufland zkouší zaujmout hráče spoluprací s herním týmem Sinners Esports. Nyní v jejím rámci vzniklo bizarní svítící zavazadlo na kolečkách s názvem Fofrtaška 2.0.

Profesionální esportový tým Sinners Esports 12. září v krátkém videu na Instagramu slíbil, že přinese revoluci v esportu. Onou avizovanou novinkou je koncept zavazadla s názvem Fofrtaška 2.0, který vznikl ve spolupráci s obchodním řetězcem Kaufland. Svým vzhledem možná úplně neosloví, ale prý je navržené na míru hráčům.

Fofrtaška 2.0 je určená pro hráče her a jejich vybavení
Fofrtaška 2.0 je určená pro hráče her a jejich vybavení. Zdroj: Sinners Esports

Fofrtaška 2.0 ale nezklame ale ani ty, kdo hry nehrají. Je totiž inspirovaná taškou na kolečkách, kterou využívají obvykle senioři nebo roznašeči novin a letáků. Nicméně, podle tvůrců má zvolený vzhled a konstrukce své opodstatnění. Hodí se nejenom na nákup, ale i třeba pro cestování na herní turnaj. Ve výbavě nechybí odpružená náprava a uvnitř najdete i přihrádky na myš, klávesnici, sluchátka nebo držák na pivo. Jaký je objem hlavní kapsy sice autoři nezmínili, ale dovnitř se prý vejde i monitor.

Dále můžete využít solární panel na víku, který napájí integrovanou baterii. Ta se bude hodit hlavně při nedostatku energie v bezdrátovém příslušenství, jako jsou sluchátka či myš. A ještě jeden designový prvek odkazuje na hraní her. Vybavení pro hráče totiž často zdobí nejenom výrazný vzhled a barvy, ale také podsvícení, které má na spodní straně i Fofrtaška 2.0.

Taška je zatím pouze marketingovým konceptem, o ceně a dostupnosti proto ani jedna ze stran neinformuje. Na sociální síti Instagram se aktuálně tým Sinners k novince snaží přilákat pozornost a vyzval fanoušky, aby v komentářích označovali společnost Kaufland.

Partnerství mezi obchodním domem a herním týmem vzniklo letos na jaře a jde o první podobné spojení v Čechách. Právě svět esportu si získává popularitu mezi mladší generací, kterou chce prodejce nejspíše přilákat ke svojí značce. Třeba taška nakonec způsobí stejné pozdvižení jako tenisky Lidl, které měly neočekávaný úspěch.

Zdroj: Sinners Esports, TZ