Věrnostní program IKEA Family slaví v USA desáté narozeniny. Světoznámá nábytkářská firma se výročí rozhodla oslavit poněkud netradičně. Vytvořila svíčku, které voní po jejích notoricky známých masových kuličkách.
Pokud jste někdy podnikli túru v obchodním domě IKEA, možná jste si za odměnu dopřáli jejich známé masové kuličky. Američané nyní získali jedinečnou možnost provonět si domovy jejich vůní. IKEA totiž připravila limitovanou sérii svíček HUVUDROLL, kterými obdaruje 1 925 svých věrných zákazníků.
Noví členové IKEA Family v USA mohou v soutěži vyhrát samostatnou svíčku, nebo větší balíček naplněný dalšími dárky, které mají vyvolávat podobné pocity jako návštěva obchodu IKEA. Soutěží chce švédská nábytkářská společnost motivovat lidi, aby vstoupili do věrnostního klubu.
Masové kuličky, které firma nabízí už od roku 1985, jsou jedním z velkých tahounů obchodního řetězce. Loni, když byly obchody kvůli lockdownu zavřené, firma dokonce zveřejnila svůj dosud tajný recept. Chtěla, aby zákazníci nestrádali a mohli si své oblíbené kuličky připravit doma sami. IKEA nyní nabízí i bezmasou variantu tohoto pokrmu.
Odpovědět
Zobrazit komentáře