Lay's
Zdroj: Mustafa Bashari, Unsplash

Lay’s vyrobil bundu z balíčků chipsů

Značka Lay’s vyhlásila v Belgii a Nizozemsku soutěž o nejlepší novou příchuť chipsů a kampaň následně završila výrobou recyklované bundy, kterou vítěznými chipsy napěchovala.

Lay’s ve spolupráci s agenturou Fitzroy v dubnu letošního roku zahájila kampaň Iconic Restaurant Flavours (Ikonické příchutě restaurací). O prvenství zde soutěžily tři příchutě – Subway Teriyaki, KFC Original Recipe Chicken a Pizza Hut Margharita. V Belgii zvítězila Pizza Hut Margharita, v Nizozemsku zase zabodovala příchuť Subway Teriyaki.

Lay's
Zdroj: Pixabay

Kampaň Lay’s zakončil symbolicky. V obou zemích vyhlásil soutěž o bundu vyrobenou z recyklovaných obalů dvojice chutí, které v dané zemi prohrály a tím přeměnil „odpad“ na módu. Vycpávku bund pak netvoří klasické peří, ale balíčky chipsů s výherní příchutí.

Nizozemští a holandští fanoušci chipsů a módních výkřiků se mohou do 31. prosince přihlásit do soutěže a vyhrát jednu z bund. Ostatní si ji mohou obléknout alespoň virtuálně, pomocí AR filtru v aplikaci Snapchat.

Líbila by se vám bunda z chipsů? Podívejte se sami:

Zdroj: Lay’s