Zdroj: LG Electronics USA

LG a OkCupid vytvořily seznamku, která propojuje lidi s pračkami

Firma LG, známý výrobce spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, se spojila se seznamkou OkCupid. Společně navrhly reklamní kampaň, která nevšední cestou propojuje lidi a pračky.

LG se ve snaze přitáhnout nové zákazníky obrátilo na společnost OkCupid. Ta ve své seznamovací aplikaci využívá dotazníky a uživatele navzájem propojuje pouze pokud se shodnou v odpovědích na otázky, které označí za důležité. LG tedy využilo metodologii a spotřebitelské zkušenosti OkCupid a vytvořilo interaktivní kvíz, který propojuje zákazníky s jejich spotřebiči.

LG
Komička Phoebe Robinson v LG Laundry Love Lab. Zdroj: LG Electronics USA

Kvíz pro uživatele vybere dokonalou pračku nebo sušičku na základě osobních zvyků, stylu a preferencí v oblasti praní. Má tak zákazníkům ulehčit proces výběru nového spotřebiče, který bývá často zdlouhavý a ubíjející.

Kromě nalezení ideálního spotřebiče dotazovaní získají také vhled do toho, jak mohou jejich prací návyky ovlivňovat jejich milostný život. Podle dat společnosti OkCupid totiž otázka praní hraje při seznamování velkou roli. Nezadaným, kteří uvedli, že si perou prádlo sami, se otevřelo o 70 % více konverzací, získali o 60 % více pozitivních hodnocení a o 5 % více propojení než ti, kdo uvedli, že pro ně prádlo pere někdo jiný.

Součástí nové reklamní kampaně se stala i komička Phoebe Robinson, která v roli „guru lásky“ natočila pro společnost několik krátkých propagačních videí. V těch nabízí zábavnou formou tipy a rady týkající se praní.

Interaktivní otazník pod názvem „LG Laundry Love Lab“ najdete volně přístupný na webových stránkách společnosti.

Zdroj: LG Electronics USA