Zdroj: Impossible Foods

Milujeme maso. Impossible Foods sází novou reklamou na všechny masožravce i zkušenosti z Applu

Výrobce rostlinných hamburgerů Impossible Foods sází na trochu masitější marketing. Jeho reklamní tým obohatil bývalý kreativní konzultant Applu Steve Turner, který má za úkol rozvíjet brandovou identitu po debutu první národní kampaně společnosti s provokativním názvem „We are Meat“.

Zdroj: Impossible Foods

Impossible Foods zažívá raketový růst

Turnera přetáhnul výrobce masa ze specializované kreativní agentury TBWA \ Media Arts Lab, která vytvářela kreativu pro iPhony, iPady, Apple TV a další ikonické jablečné produkty. Do čela marketingu se dostal poté, co Impossible zažil v uplynulém roce raketový růst na domácím i zahraničním trhu.

Společnost dokázala během uplynulého roku značně rozšířit svoji distribuci. Z původních 150 specializovaných obchodů se stalo rostlinné maso běžnou součástí sortimentu ve více než 20 tisících maloobchodních řetězcích po celém světě. Tomu pomohla i finanční injekce ve výši 700 milionů dolarů od investičního fondu Coatue. Díky ní mohl Impossible posílit výrobu a zdvojnásobit počet zaměstnanců. 

Turner v minulosti spolupracoval i se společnostmi Nike, Beats by Dre, Adidas a BBC. Firmám poskytoval externí konzultaci prostřednictvím své firmy Sublime. Impossible Foods označuje Turnera za „nejlepšího z mimořádně talentované skupiny hvězdných kandidátů.“

Kampaň sází na modelové masožravce

Nová, provokativní reklamní kampaň Impossible se bude šířit v rámci televizního vysílání a sociálních sítí během několika příštích měsíců. Dílo od jedné z největších reklamních agentur světa Wieden + Kennedy Portland pracuje s hlasovým komentářem herce Scotta Glenna. Ten polemizuje nad tím, jak moc miluje hamburgery, a to tematicky při jejich přípravě na syčícím grilu a následným sázením do křupavých bulek. Netřeba zmiňovat, že reklama cílí prímárně na tradiční spotřebitele, kteří si neumí bez kusu masa představit úspěšný den.