Výrobce hraček a her Hasbro v nové kampani vysvětluje rodičům, že prohrávat v deskové hře Monopoly má dobrý vliv na vývoj dětí.
Monopoly jsou populární stolní hrou, u které se dokážou zabavit lidé všech věkových kategorií. Zároveň ale také představují rychlý způsob, jak narušit rodinnou pohodu. Podle průzkumu, který provedlo Hasbro, se u Monopolů pohádá dokonce 8 z 10 lidí. V nové kampani, kterou vytvořilo ve spolupráci s nizozemskou agenturou KesselsKramer, se ale značka snaží ukázat, že na tom není nic špatného – ba naopak.

Grafiky vytvořené pro nizozemský a belgický trh nezobrazují klasickou rodinnou idylku, na jakou je veřejnost u reklam na deskové hry zvyklá, ale naopak velmi naštvané děti, které prohrávají v Monopolech. Expertka na dětský rozvoj Krista Okma, která na kampani spolupracovala, totiž tvrdí, že Monopoly přispívají k emočnímu vývoji dětí – pomáhají jim naučit se zdravě vyjadřovat své emoce a vyrovnat se s prohrou a zklamáním.
Vznikla tak zajímavá kampaň na produkt, který už je desítky let celosvětově známý a příliš se nemění – až na mutace přizpůsobené různým aktuálním trendům, například verze o Avengers nebo Stranger Things. Podívat se na takový produkt z nového úhlu tedy není úplně jednoduchý úkol.
Billboardy s fotografiemi Hasbro na začátku září vystavilo na ulicích, se kterými se obchoduje v nizozemské verzi hry, a kampaň spustila i v online prostředí.
TV off, phones away, Monopoly on the table and…. Fight! While playing Monopoly emotions can run high. And that’s ok. Throwing the Monopoly board across the room could strengthen the relationship with your family. pic.twitter.com/1nVnc14hRD
— kesselskramer (@KesselsKramer) September 7, 2022
Zdroj: KesselsKramer
Odpovědět
Zobrazit komentáře