Zdroj: Pixabay

Óda na vůni aneb Old Spice pronikl do světa Zaklínače

Netflix spojil síly s americkou značkou Old Spice. Nový reklamní spot, který představuje satirické vyobrazení drsného středověku, propaguje kromě deodorantů i druhou sérii Zaklínače.

Nedávno jsme vás upozorňovali na premiéru očekávané druhé série seriálové adaptace Zaklínače od Netflixu. V této souvislosti nyní vzniklo spojení, které by očekával jen málokdo. Do temného fantasy universa, který stvořil polský autor Andrzej Sapkowski, se pomocí magie dostanou výrobky Old Spice.

Reklama Old Spice propaguje seriál The Witcher
Zdroj: Netlix

V reklamním spotu Óda na vůni hlavní postavu krčmáře ztvárnil David Broughton, který si v první sérii seriálu zahrál postavu radního.  Zpívá spolu s dalšími návštěvníky lokálu o drsném a špinavém středověku, kde všichni těžce zapáchají, až z toho ostatní zvrací a krysy prchají – jelikož Old Spice ještě neexistuje.

Situace vypadá beznadějně, ale znenadání se v krčmě zjeví mág s proroctvím o tom, jak se Old Spice jednoho dne stane zachráncem jejich podpaží. Každý, komu během dlouhých cest v sedle a lovení monster v podpaží narostly houby, novou nabídku deodorantů této značky jistě ocení.

Podívejte se na vtipný nový spot sami: