Kryptoměny
Zdroj: Art Rachen, Unsplash

Porozumět kryptoměnám nemusí být složité. Fumbi spustilo online akademii

Pokud vás zajímají kryptoměny, ale stále jim úplně nerozumíte, mohla by pro vás být užitečná nová vzdělávací platforma Fumbi Academy.

Česko-slovenská společnost Fumbi, která zprostředkovává jednoduché investování do kryptoměn, rozšířila své aktivity o Fumbi Academy. Nabízí rychlé a výstižné video lekce, jejichž prostřednictvím zájemci mohou zdarma načerpat vědomosti o světě kryptoměn.

Juraj Forgács, zakladatel a CEO společnosti Fumbi
Juraj Forgács, zakladatel a CEO společnosti Fumbi. Zdroj: Fumbi

Akademie obsahuje 15 lekcí a postupuje od úplných základů po pokročilejší témata. Lekce se zaměřují na technologii blockchainu, proč vznikl Bitcoin a jak funguje jeho těžba, jaká další kryptoaktiva existují a proč mají vůbec nějakou hodnotu. Další části akademie se věnují zajímavostem, NFT nebo krypto podvodníkům a jak se jim vyhnout. Fumbi navíc plánuje akademii brzy rozšířit. Přidá pokročilejší témata, jako jsou DeFi platformy, staking, DAOs nebo svět metaverse.

 „Každý, kdo se rozhodne investovat do kryptoměn, by měl mít alespoň minimální přehled o tom, do čeho a proč vkládá své prostředky. Fumbi Academy poslouží nejen pro základní přehled, ale lidé díky němu získají také cenné znalosti, které jim pomohou pochopit celé odvětví. V budoucnu bude mít krypto svoji významnou úlohu, proto je dobré mu porozumět a nenechat si ujet vlak,“ popisuje důvod pro vznik akademie Juraj Forgács, zakladatel a CEO společnosti Fumbi.

Platforma má dlouhodobé ambice přiblížit kryptoměny co nejširšímu publiku, vznik akademie proto byl pro společnost dalším logickým krokem. Dosud společnost organizovala prezentace a semináře pro vzdělávací instituce, přednášela na vysokých školách, pro různé soukromé společnosti, ale i státní organizace.

„Chyběla nám platforma pro širokou veřejnost, kterou nelimituje čas našich lektorů. Proto jsme se rozhodli pro plošnější online Academy, kterou si může zhlédnout každý kdykoliv a opakovaně,“ vysvětluje Iveta Šplíchalová, marketingová manažerka Fumbi.