Šaratica
Zdroj: Šaratica, Kofola ČS

Šaratická minerálka mění design a startuje kampaň o zácpě při cestování

Značka minerální vody Šaratica z jižní Moravy od základu mění vzhled. Rebranding spojila s novou letní kampaní, která informuje o cestovatelské zácpě.

Minerální léčivá voda Šaratica, která pomáhá se zažívacími potížemi, mění svou vizuální identitu. Má nové logo a barvu i tvar lahve. Popud ke změně značce dala společnost Kofola ČeskoSlovensko, která ji v roce 2020 odkoupila.

Minerální léčivá voda Šaratica mění svůj design. Zdroj: Šaratica, Kofola ČS

Nový design vznikl ve spolupráci se slovenským grafickým studiem Pergamen. „Vracíme se k tradici. Zdůrazňujeme historii značky, která má jednu z nejstarších ochranných známek v Evropě z roku 1884,” vysvětluje brand manažerka značky Kateřina Ceralová.

Problém cestovatelské zácpy

Značka rebranding spojila s novou komunikační kampaní, která se zaměřuje na problémy se zácpou během cestování. Posunula se přitom k nové cílové skupině, kterou jsou nyní především mladé ženy.

Firma si ke kampani od agentury IPSOS nechala zpracovat na vzorku 514 lidí průzkum. Podle výsledků každé šesté ženě zácpa někdy zkazila celou dovolenou. Problémy se zácpou opakovaně trápí zhruba 50 % žen, a to i zástupkyně mladé generace.

Šaratica nyní usiluje o to, aby ji veřejnost vnímala především jako minerálku, která dokáže dlouhodobě podporovat správné fungování zažívání. Chce tak postupně utlumit vtipy o projímavém účinku této silně mineralizované vody typu „Šaratica zrychlí váš krok“.

Zdroj: TZ