Sociální médium TikTok rozšiřuje svou působnost do stravování. Do konce roku 2022 plánuje spustit v USA na tisíc poboček vlastního řetězce založeného na rozvozu s názvem TikTok Kitchen.
Sociální sítě a jídlo jdou ruku v ruce. Od každodenního focení vlastních jídel se většina uživatelů už naštěstí posunula dál, ale stále na sítích sledují food bloggery a čerpají od nich inspiraci pro vaření. Videa s nejzajímavějšími recepty se na TikToku stávají virálními. Společnost se proto nyní rozhodla ta nejpopulárnější jídla prodávat.
Za tímto účelem se TikTok spojil s firmami Virtual Dining Concepts a Grubhub. Rozhodl se totiž následovat trend kuchyní duchů (ghost kitchens), kde se nemohou hosté přímo usadit a podnik tedy funguje jen na dovážkách, případně drive-thru. Podle informací agentury Bloomberg budou kuchyně TikToku v začátcích operatovat v etablovaných restauracích rozšířených po USA.
V nabídce TikTok Kitchen se objeví pouze jídla, která se stala virálními, jako například veleúspěšné těstoviny zapečené se sýrem feta. O oblíbenosti receptu svědčí například i to, že se v Americe objevil na prvním místě nejvyhledávanějších receptů přes Google za loňský rok. Menu se bude měnit každý kvartál, aby odpovídalo aktuálním trendům.
TikTok otevře prvních 300 poboček napříč USA v březnu 2022 a do konce roku chce jejich počet zvýšit na více než tisíc. Zisk z prodeje jídla podle Business Insideru půjde na podporu tvůrců, jejichž tvorba menu inspirovala.
Zdroj: Bloomberg, Business Insider, Google Trends
Odpovědět
Zobrazit komentáře