Švédská pobočka pivovaru Carlsberg chce veřejnosti připomenout, že k plavbám na vodě alkohol nepatří. Jako symbolické gesto proto postavila bar, který leží na dně moře.
Na vodě může být konzumace alkoholu životu nebezpečná. I relativně malé množství ovlivňuje úsudek, zhoršuje koordinaci a schopnost reagovat, což zvyšuje riziko vážné nehody. Pivovar Carlsberg chce spolupracovat na prevenci těchto nešťastných událostí, a proto zahájil kampaň Don’t drink and boat. Má připomenout lidem, aby se na vodě alkoholu zdrželi.



„Jako přední pivovar a distributor alkoholických nápojů neseme odpovědnost za to, jak jsou naše nápoje konzumovány. Náš podvodní bar je důležitou připomínkou toho, abychom se na moři zdrželi alkoholu a místo toho zvolili nealkoholickou alternativu,“ vysvětluje Henric Byström, manažer komunikace Carlsbergu.
Bar měří na šířku 3,5 metru a na výšku 2,5 metru. Obsahuje klasický barový pult, stoličky, chladič na pivo, pípy a je ozdobený neonovým nápisem s názvem kampaně. Nachází se na západním pobřeží Švédska, poblíž rybího trhu ve Smögenu. Zájemci ochotní navléct se do potápěčského obleku mohou pod dozorem profesionálů bar navštívit a získat lahev nealkoholického piva s sebou.
Kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou BCW Stockholm má také přitáhnout pozornost k nabídce nealkoholických piv od Carlsbergu, která čítá 15 různých druhů.
Zdroj: Carlsberg Sweden
Odpovědět
Zobrazit komentáře