PR článek

Specifikace pro výrobu reklamy

Než se pustíte do výroby reklamy určené na naše stránky, přečtěte si naše obecné specifikace, které je nutné splnit pro bezproblémové nasazení vašeho inzertního formátu. V případě jakýchkoli dotazů nás můžete kontaktovat na emailové adrese inzerce@trendwatcher.cz.

Technická specifikace

Základní pravidla

  • PR článek je prvních 7 dní umístěn na fixních pozicích HP.
  • Po uplynutí prvních 7 dní zůstává PR článek nadále dostupný na původní webové adrese a zařadí se chronologicky do výpisu jedné ze sekcí našeho webu.
  • Pro PR nejsou povoleny komentáře.
  • PR článek bude ve výpisu a v detailu vždy viditelně označen štítkem „Komerční sdělení“.
  • Měřící kódy musí být vždy nastaveny ve formátu HTTPS.
  • U všech dodaných obrázků je nutné uvést jejich zdroj (autora) a popis.

Technické parametry

  • Rozměr obrázku: ilustrační obrázek v článku, který se bude otevírat do zvětšeného náhledu cca
    900 x 1080 pixelů, obrázek mezi 2 odstavci v článku kolem 600 – 700 pixelů; obrázek se ořízne podle aktuálního umístění v textu
  • Velikost obrázku: 200 kB – 500 kB
  • Počet obrázků: 1 – 3, další obrázky je možné umístit pouze za příplatek +10 % ceny PR článku za každý obrázek
  • Titulek PR článku: maximálně 60 znaků včetně mezer
  • Perex článku: 150 – 400 znaků včetně mezer, nelze vkládat odkazy
  • Tělo článku: 1 000 – 3 000 znaků včetně mezer, delší text je možné umístit pouze za příplatek + 10 % ceny PR článku za každých započatých 500 znaků včetně mezer
  • Počet odkazů: maximálně 5

PR článek

Specifikace pro výrobu reklamy

Než se pustíte do výroby reklamy určené na naše stránky, přečtěte si naše obecné specifikace, které je nutné splnit pro bezproblémové nasazení vašeho inzertního formátu. V případě jakýchkoli dotazů nás můžete kontaktovat na emailové adrese inzerce@trendwatcher.cz.

Technická specifikace

Základní pravidla

  • PR článek je prvních 7 dní umístěn na fixních pozicích HP.
  • Po uplynutí prvních 7 dní zůstává PR článek nadále dostupný na původní webové adrese a zařadí se chronologicky do výpisu jedné ze sekcí našeho webu.
  • Pro PR nejsou povoleny komentáře.
  • PR článek bude ve výpisu a v detailu vždy viditelně označen štítkem „Komerční sdělení“.
  • Měřící kódy musí být vždy nastaveny ve formátu HTTPS.
  • U všech dodaných obrázků je nutné uvést jejich zdroj (autora) a popis.

Technické parametry

  • Rozměr obrázku: ilustrační obrázek v článku, který se bude otevírat do zvětšeného náhledu cca
    900 x 1080 pixelů, obrázek mezi 2 odstavci v článku kolem 600 – 700 pixelů; obrázek se ořízne podle aktuálního umístění v textu
  • Velikost obrázku: 200 kB – 500 kB
  • Počet obrázků: 1 – 3, další obrázky je možné umístit pouze za příplatek +10 % ceny PR článku za každý obrázek
  • Titulek PR článku: maximálně 60 znaků včetně mezer
  • Perex článku: 150 – 400 znaků včetně mezer, nelze vkládat odkazy
  • Tělo článku: 1 000 – 3 000 znaků včetně mezer, delší text je možné umístit pouze za příplatek + 10 % ceny PR článku za každých započatých 500 znaků včetně mezer
  • Počet odkazů: maximálně 5