Španělský umělec stylizoval novou kampaň Squarespace do podoby renesančních děl starých mistrů

Španělský umělec Ignasi Monreal, který je známý především klasicky originálním rázem svých maleb, vytvořil ve spolupráci se společností Squarespace novou kampaň Browser History. Ta oslavuje „umělce, podnikatele a snílky, kteří dokázali vytěžit to nejlepší z regulérně nejhoršího roku.“

Zdroj: Browser History

Squarespace, platforma pro tvorbu webových stránek, svým projektem zpodobnila šest ze svých klientů, kteří se, Covidu navzdory, dokázali pružně a inovativně přizpůsobit proměněnému trhu.

„Chceme převyprávět jejich příběh a pomocí heroických portrétů, hodných jejich úspěchů, je udělat „nesmrtelnými,“ říká výkonný ředitel společnosti David Lee. „Byli dostatečně odvážní na to, aby dokázali, navzdory letošním výzvám, přetvořit odvážné nápady ve skutečnost.“

Zdroj: Browser Historry

Malby vznikly díky videohovorům a virtuálním setkáním, každá z nich při bližším pohledu chytře ukrývá oblasti, ve kterých letos vybraní podnikatelé zazářili. Více informací se dozvíte na oficiálních stránkách kampaně.