Immertia

Budoucnost obalů: díky AR aplikaci si zahrajete hru na plechovce piva

Společnost Immertia vytváří aplikace, které posouvají marketing alkoholických nápojů na novou úroveň. Značky díky nim mohou vylepšit obaly svých produktů o prvky rozšířené reality.

Immertia vytvořila dosud dvě aplikace s rozšířenou realitou: Winerytale a Swigr. První appka slouží výhradně pro lahve vína, druhá pro všechny ostatní druhy alkoholických nápojů v lahvích nebo plechovkách. Fungují jednoduše: prostřednictvím aplikace na telefonu zákazníci naskenují štítek na obalu nápoje a aktivují tím na jeho povrchu digitální etiketu a další interaktivní obsah.

Podle autorů má aplikace sloužit jako užitečný marketingový nástroj, který především přitáhne nová publika a získá nové zákazníky. Platforma umožňuje propojení virtuálního obsahu se sociálními sítěmi nebo přidání virtuálního tlačítka, které zákazníky nasměruje přímo na e-shop firmy. Značky si navíc mohou aplikaci mírně přizpůsobit, například ji vyladit do svých podnikových barev.

Tvůrci nedávno vylepšili aplikaci Swigr o retro hru ve stylu Space Invaders. Hráčům se průběžně zaznamenává skóre a umisťují se na mezinárodním žebříčku, což je má lákat k vyššímu zapojení. Do konce roku má společnost v plánu přidat další hry.

Zdroj: Immertia