Inspired by Iceland paroduje Metaverse
Zdroj: Inspired by Iceland

Reklama na islandský turismus paroduje Zuckerbergův Metaverse

Platforma podporující islandský turismus Inspired by Iceland si vystřelila z videa, ve kterém Mark Zuckerberg před nedávnem oznámil přejmenování společnosti Facebook na Meta. Podívejte se na video.

Organizace Inspired by Iceland sdružuje přední islandské značky a snaží se zahraničnímu publiku promovat islandskou přírodu, služby, produkty a kulturu. Iniciativa nyní využila velké publicity, které se dostává změně názvu společnosti Facebook na Meta a vytvořila vlastní podobné video, které láká turisty k návštěvě Islandu.

Inspired by Iceland paroduje reklamu na Metaverse
Zdroj: Sam Kolder, Pexels

Ve dvou a půl minutové reklamě Zuckerbergův „dvojník“ Zack Mossbergsson představuje Icelandverse. Věrně v ní napodobuje původní podnikatelova gesta a způsob řeči, a přitom paroduje i samotný obsah promo videa na Metaverse. Představuje „revoluční přístup k tomu, jak propojit náš svět – aniž by byl super divný“ a poukazuje také na to, že návštěva Islandu je jako „vylepšená realita, ale bez hloupých headsetů“.

Video si rovněž utahuje ze Zuckerbergova přešlapu s opalovacím krémem z roku 2020. Podle Business Insideru se tehdy údajně snažil během surfování na Havaji schovat před fotografy pomocí tlusté vrstvy opalovacího krému na obličeji. Paparazzi ho ale poznali, vyfotili a tyto fotky následně obletěly internet a vyvolaly vznik spousty internetových memů.

Zdroj: Inspired by Iceland, Business Insider