Smartphone Oppo v černé a modré barvě
Reno5 Z 5G

Výrobce smartphonů OPPO vstupuje na český trh

Už brzy na náš trh oficiálně vstoupí značka OPPO, která ve světě v současné době trhá rekordy a obsazuje přední příčky nejprodávanější značky na trhu mobilních telefonů. Na český trh vstoupí se smartphony z řady OPPO Reno5.

Smartphone Oppo v černé a modré barvě
Reno5 Z 5G

Společnost OPPO byla založena v roce 2004, v současné době se jedná o jednoho z největších výrobců smartphonů na světě. Meziročně firma roste o desítky procent, a to i v této době, kdy se růst konkurenčních společností často zpomaluje. K více než 40 zemím na 5 kontinentech s oficiálním zastoupením značky OPPO se nyní připojí i Česká republika.

Zaměření na inovace a design

Značka investuje miliardy dolarů do výzkumu a vývoje, spolupracuje i s předními světovými designéry. Jen v roce 2019 investovala společnost OPPO do výzkumu 1,42 miliardy dolarů, v následujících třech letech do něj investuje další 7,2 miliardy dolarů. OPPO provozuje 6 výzkumných institutů a 4 výzkumná centra, ve kterých pracuje přes 10 000 vědců a výzkumníků – to je 25 % všech zaměstnanců společnosti. Produkty OPPO vznikají v 9 výrobních centrech – ze 70 % je výroba plně autonomní, na 90 % je automatizováno i testování produkce.

Expresní nabíjení a důraz na kvalitu

Při vývoji smartphonů se OPPO soustředí především na kvalitu fotografií a displejů, nezapomíná ani na extrémně rychlé dobíjení baterií. Jedním z hlavních cílů značky je také zpřístupnit široké veřejnosti nejnovější mobilní síť 5G, a to i v nižších produktových řadách. 

Technologie patentovaného bleskového nabíjení SuperVOOC/VOOC umožňuje dobíjení baterií smartphonů výkonem až 65 wattů. V závislosti na konkrétním produktu a kapacitě dané baterie to u průměrného OPPO zástupce znamená až 2 hodiny telefonování po 5 minutách dobíjení i dobití smartphonů na 95 % kapacity baterie za pouhých 30 minut.

OPPO smartphony běží na OS Android, který je doplněný o vlastní uživatelsky přívětivou nadstavbu ColorOS. Ta uživatelům umožňuje kreativní nastavení prostředí telefonu podle vlastních preferencí, zvyklostí nebo třeba nálady. 

Vstup na trh značka zahájí prodejem zástupců produktové řady OPPO Reno5. Postupně však bude OPPO na český trh uvádět další produkty ze svého portfolia, například sluchátka.

Značka vstoupí oficiálně na český trh v horizontu několika týdnů, a to spolu s blíže nespecifikovanou speciální nabídkou.