Před šesti lety kupoval Apple společnost Beats by Dre. Hodnota transakce činila tři miliardy dolarů, nejeden nadšenec proto usuzoval, že hlavním důvodem pro obchod spočíval v extrémně populárních sluchátkách Beats. Ty měl Apple podle odhadů rebrandovat a začít vydávat za svůj exkluzivní produkt.
To se ovšem nikdy nestalo. A vidina toho, že technologický gigant vydá vlastní sluchátka přes uši, se pomalu a jistě rozplývala. Až doposud. AirPods Max jsou novým produktem, který společnost oznámila včera a pro jeho odhalení vytvořila nový reklamní spot, který příznačně pojmenovala jako „Journey Into Sound.“ Pokud často čilujete na gauči a chtěli byste tento zážitek proměnit v něco víc, tak jsou nová AirPods, alespoň dle mínění společnosti, určená přímo pro Vás.
Spot se chvályhodným způsobem vyhýbá použitým technologiím, které zajišťují až 20 hodin poslechu a vyladěné potlačení okolního hluku. Ukazuje však režim propustnosti, který se objevil již u AirPods Pro a který propouští okolní zvuky, takže slyšíte, co se kolem Vás právě děje. Alespoň do doby, než Vás to začne unavovat.
Soundtrack k videu nahrál rakouský bubeník a producent Clemens Bacher, a to pod názvem „Polarizer“. Reklamu samotnou potom režírovalo duo Vania & Muggia, resp. Vania Heymann a Gal Muggia. Ti se kromě předchozí práce pro Apple, zejména tvorby spotu při uvedení iPhonu 12, zabývali i tvorbou videí pro Coldplay či Boba Dylana.
Odpovědět
Zobrazit komentáře