Zajímá Vás, jak cestuje zvuk? Podívejte se na hypnotickou reklamu na nová sluchátka od Applu

Před šesti lety kupoval Apple společnost Beats by Dre. Hodnota transakce činila tři miliardy dolarů, nejeden nadšenec proto usuzoval, že hlavním důvodem pro obchod spočíval v extrémně populárních sluchátkách Beats. Ty měl Apple podle odhadů rebrandovat a začít vydávat za svůj exkluzivní produkt.

Zdroj: Apple

To se ovšem nikdy nestalo. A vidina toho, že technologický gigant vydá vlastní sluchátka přes uši, se pomalu a jistě rozplývala. Až doposud. AirPods Max jsou novým produktem, který společnost oznámila včera a pro jeho odhalení vytvořila nový reklamní spot, který příznačně pojmenovala jako „Journey Into Sound.“ Pokud často čilujete na gauči a chtěli byste tento zážitek proměnit v něco víc, tak jsou nová AirPods, alespoň dle mínění společnosti, určená přímo pro Vás.

Spot se chvályhodným způsobem vyhýbá použitým technologiím, které zajišťují až 20 hodin poslechu a vyladěné potlačení okolního hluku. Ukazuje však režim propustnosti, který se objevil již u AirPods Pro a který propouští okolní zvuky, takže slyšíte, co se kolem Vás právě děje. Alespoň do doby, než Vás to začne unavovat.

Soundtrack k videu nahrál rakouský bubeník a producent Clemens Bacher, a to pod názvem „Polarizer“. Reklamu samotnou potom režírovalo duo Vania & Muggia, resp. Vania Heymann a Gal Muggia. Ti se kromě předchozí práce pro Apple, zejména tvorby spotu při uvedení iPhonu 12, zabývali i tvorbou videí pro Coldplay či Boba Dylana.

AirPods Max vycházejí 15. prosince, a to za cenu 16 490 Kč.