pivo
Zdroj: YesMore Content, Unsplash

Britský prodejce piva napálil své zákazníky. Apríl se mu ale nepovedl

Britské společnosti Bier Company se nevyvedl aprílový žert. Část zákazníků mu totiž uvěřila a své napálení si nenechala líbit. Firma nakonec napálené na vlastní náklady odškodnila.

Společnost Bier Company, která se specializuje na prodej piva, využila první dubnový den a nabídla zákazníkům unikátní akci. Poslala jim e-mail, který byl označený jako důležitý a obsahoval informaci o výhře Černé karty, jež zajišťuje doživotní přísun piva formou měsíčních balíčků s osmi plechovkami.

plechovky
Zdroj: James Yarema, Unsplash

Zákazníky, kteří si chtěl svoji výhru vyzvednout, však čekalo nemilé překvapení. Dozvěděli se totiž, že nic nevyhráli a nechali se napálit. Kromě toho si nevědomě koupili předplatné za necelých 23 liber, kdy jednou za měsíc dostanou výběr několika druhů piv. To se samozřejmě části lidí nelíbilo a podali stížnost k ASA (Advertising Standards Authority), jež v Británii brání zákazníky a firmy proti falešné a podvodné reklamě.

Firma se nakonec pokusila nepříjemnou situaci obrátit ve svůj prospěch a na Twitteru zveřejnila prohlášení, kde slíbila všem napáleným jedno měsíční předplatné zdarma. Dále připojila i vysvětlení použitého výherního kódu „SLOOFLIRPA“, který je anglickým výrazem April Fools pozpátku.

Někoho jistě napadne, že daná nabídka zněla až příliš dobře, a proto by se nenechal napálit. Jenže společnost skutečně akci s možností vyhrát Černou kartu a výhody s ní spojené pravidelně nabízí. Jde ale pouze o jednoho vítěze měsíčně.

Zdroj: Newsweek, Bier Company