Zdroj: Pixabay

Disney chce svým programem vychovat novou generaci influencerů

Společnost Disney oznámila spuštění programu Disney Creators Lab. Zlepšit má dovednosti mladých influencerů a katapultovat je na špičku sociálních sítí. Dvacet vybraných bude muset na oplátku propagovat na svých kanálech seriál House of Mouse.

Využívání influencerů pro marketingové účely není v době sociálních sítí žádnou novinkou. V tomto ohledu není pozadu ani společnost Disney. Její nejnovější program Disney Creators Lab má proškolit dvacítku rostoucích influencerů v tajích sociálních sítí. Během tří měsíců se mají zapojit do osmi odborných kurzů, které je naučí propagovat kreslený seriál House of Mouse na TikToku, Instagramu a Youtube.

Zdroj: Pixabay

Kurzy se mají zabývat tématy, jakými jsou branding, merchandising, kreativita a monetizace. Disney uvádí, že se nejedná o placený program, ale je možné, že „kurzy naučí fanoušky Disney to, jak svými online aktivitami vydělávat peníze.“

Disney Creators Lab má spolupracovat s vycházejícími hvězdami TikToku a Instagramu. Kritériem pro jejich výběr se očividně stal počet sledujících. Optimálně v řádu pár desítek tisíc. Jedna z účastnic programu, Melizza Black, jich má kupříkladu 57 tisíc.

„Existují miliony tvůrců obsahu, kteří sdílejí s komunitou na sociálních sítích své názory a autentické příběhy, ale potřebují příležitosti k růstu. Do programu proto bylo vybráno dvacet začínajících tvůrců z různých prostředí, kteří vytváří skutečně jedinečný mix (kombinací věku, národnosti, genderové identity i kreativních oborů). Výběr byl založen jednak na tvůrčím obsahu, jednak na potenciálu k dalšímu růstu,“ uvedla společnost v tiskovém prohlášení. 

Zdroj: Disney