Gorillas
Zdroj: Jon Tyson, Unsplash

Doběhni cyklistu a dostaneš slevu. Gorillas spustilo originální kampaň

Gorillas se snaží dokázat, že je nejrychlejší doručovací službou. Během října spustilo kampaň, která přiměla obyvatele Milána, aby běhali za kurýry na kolech a fotili je. Výměnou za slevové kódy.

Italská pobočka doručovací služby Gorillas spojila své síly s agenturou DUDE a společně přišly s originální reklamní kampaní „Spot the biker“ (Všimni si kurýra), která má upozornit na rychlost jejich doručování. Společnost se totiž pod heslem „Rychlejší než vy“ zavazuje k doručení do 10 minut od potvrzení objednávky. Vyzvala tedy veřejnost k tomu, aby se snažila superrychlé kurýry dohnat.

Gorillas
Zdroj: Cottonbro, Pexels

Koncept akce byl v podstatě jednoduchý. Kurýři měli na batozích připevněný slevový kód a aby ho lidé mohli použít při své objednávce přes aplikaci, museli pořídit jeho kvalitní fotku. Kódy se navíc každý den měnily, aby lidé zůstali motivovaní a mohli získávat další a další slevy.

Podle agentury DUDE byla kampaň úspěšná. Během prvních pěti dní vedla k 3 tisícům novým stažením aplikace Gorillas a k 20% nárůstu objednávek oproti průměru.

Zdroj: DUDE, Marketing Communication News