Gorillas se snaží dokázat, že je nejrychlejší doručovací službou. Během října spustilo kampaň, která přiměla obyvatele Milána, aby běhali za kurýry na kolech a fotili je. Výměnou za slevové kódy.
Italská pobočka doručovací služby Gorillas spojila své síly s agenturou DUDE a společně přišly s originální reklamní kampaní „Spot the biker“ (Všimni si kurýra), která má upozornit na rychlost jejich doručování. Společnost se totiž pod heslem „Rychlejší než vy“ zavazuje k doručení do 10 minut od potvrzení objednávky. Vyzvala tedy veřejnost k tomu, aby se snažila superrychlé kurýry dohnat.
Koncept akce byl v podstatě jednoduchý. Kurýři měli na batozích připevněný slevový kód a aby ho lidé mohli použít při své objednávce přes aplikaci, museli pořídit jeho kvalitní fotku. Kódy se navíc každý den měnily, aby lidé zůstali motivovaní a mohli získávat další a další slevy.
Podle agentury DUDE byla kampaň úspěšná. Během prvních pěti dní vedla k 3 tisícům novým stažením aplikace Gorillas a k 20% nárůstu objednávek oproti průměru.
Zdroj: DUDE, Marketing Communication News
Odpovědět
Zobrazit komentáře