OkCupid
OkCupid

Seznamovací appka OkCupid spustila originální kampaň o inkluzivitě

Seznamovací aplikace OkCupid na začátku srpna spustila globální marketingovou kampaň s názvem Every single person. Vizuálně provokativní kampaň chce zdůraznit, že aplikace nabízí prostor pro všechny single lidi, bez ohledu na jejich identitu nebo přesvědčení.

Marketingová agentura Mekanism ve spolupráci s umělcem Mauriziem Cattelanem a fotografem Pierpaolem Ferrarim vytvořila pro OkCupid kreativní sadu reklam nabitou poutavou grafikou. Výrazné barvy pozadí ve spojení s odvážnými fotkami a nápisy zastaví nejednoho kolemjdoucího. Každá grafika se vztahuje k jinému „typu“ člověka, přičemž sdělení reklamy je jasné – aplikace je opravdu pro každého.

Kampaň Every Single Person odstartovala tento měsíc v USA a poputuje i do dalších zemí, včetně evropských. První nasazení sklidilo pozitivní i negativní reakce. Ty nejvíce odvážné reklamy na několika místech v New Yorku, Los Angeles a Chicagu dokonce nebyly schválené a agentura je musela nahradit jinými.

Spojení na základě společných témat

Aplikace OkCupid funguje na základě odpovědí na otázky. Ty se vždy vztahují k tématům, která uživatelé označí za důležitá u sebe a u svého protějšku. Dotazy se mohou týkat téměř čehokoliv – od politických přesvědčení, až po názor na chuť koriandru. „Snažíme se pomáhat lidem najít lásku a štěstí prostřednictvím smysluplných spojení. Náš jedinečný algoritmus vás propojí na základě toho, co je skutečně důležité,“ uvádí OkCupid na svém webu.

OkCupid historicky patří z hlediska inkluzivity mezi nejprogresivnější seznamky. Byla to první seznamovací aplikace, která uživatelům nabídla široký výběr z hlediska identity, pohlaví a sexuality. Kromě toho byli první, kdo v seznamovacím profilu zahrnul volby zájmen uživatelů.