Sociální síť Twitter
Zdroj: Marten Bjork, Unsplash

Twitter se otevírá výrobkům z konopí

Twitter rozvolnil své podmínky pro reklamu. Nově můžou sociální síť využít k propagaci také značky, které nabízí výrobky z konopí.

Twitter chce těžit z rozvoje průmyslu s produkty z konopí a službami, které jsou na něj navázané. Kvůli tomu zmírnil nařízení, která regulují, co můžou a nesmí značky propagovat. Nově se tedy na síti mohou objevit reklamy spojené s konopnými výrobky, CBD nebo THC. Inzerenti zároveň můžou virtuální prostor využít pro publikování souvisejících informací.

Twitter nově umožnuje propagaci značkám, které nabízí výrobky z konopí
Twitter nově umožnuje propagaci značkám, které nabízí výrobky z konopí. Zdroj: Crystalweed cannabis, Unsplash

Podle zástupců sítě se totiž uživatelé v příspěvcích neboli tweetech o svých zkušenostech s konopím a jeho užíváním stejně baví. Ať už jde o čistě rekreační použití nebo léčebné účely. Vedle toho samozřejmě upozorňují na konkrétní produkty nebo značky, a právě toho Twitter využije, když jim nabídne prostor pro propagaci.

Přestože se změna týká pouze části státu v USA, jde o krok kupředu. Například konkurenční Meta má ve svých podmínkách uvedeno, že některé výrobky z konopí propagovat můžete, ale zakazuje inzerci na produkty s THC i CBD. Nicméně i po zmírnění jsou nařízení Twitteru poměrně striktní. Reklamy například nesmí cílit na uživatele, kterým je méně než 21 let, nebo využívat známe sportovce a celebrity. Kromě toho musí značky projít schvalovacím procesem.

Zdroj: Twitter, Meta