Twitter rozvolnil své podmínky pro reklamu. Nově můžou sociální síť využít k propagaci také značky, které nabízí výrobky z konopí.
Twitter chce těžit z rozvoje průmyslu s produkty z konopí a službami, které jsou na něj navázané. Kvůli tomu zmírnil nařízení, která regulují, co můžou a nesmí značky propagovat. Nově se tedy na síti mohou objevit reklamy spojené s konopnými výrobky, CBD nebo THC. Inzerenti zároveň můžou virtuální prostor využít pro publikování souvisejících informací.

Podle zástupců sítě se totiž uživatelé v příspěvcích neboli tweetech o svých zkušenostech s konopím a jeho užíváním stejně baví. Ať už jde o čistě rekreační použití nebo léčebné účely. Vedle toho samozřejmě upozorňují na konkrétní produkty nebo značky, a právě toho Twitter využije, když jim nabídne prostor pro propagaci.
Přestože se změna týká pouze části státu v USA, jde o krok kupředu. Například konkurenční Meta má ve svých podmínkách uvedeno, že některé výrobky z konopí propagovat můžete, ale zakazuje inzerci na produkty s THC i CBD. Nicméně i po zmírnění jsou nařízení Twitteru poměrně striktní. Reklamy například nesmí cílit na uživatele, kterým je méně než 21 let, nebo využívat známe sportovce a celebrity. Kromě toho musí značky projít schvalovacím procesem.
Zdroj: Twitter, Meta
Odpovědět
Zobrazit komentáře