Projekt Hearth Display pracuje na chytrém zařízení, které umožní jednoduchou správu úkolů v domácnosti. Zatím je ve fázi beta testování.
Ukočírovat provoz několikačlenné domácnosti není snadné. Obvykle se k organizaci používají tabule, papíry přichycené na ledničkách a v moderních domácnostech už i online kalendáře. Tyto pomůcky ale není jednoduché sladit a udržet v aktuálním stavu. Proto vznikl nástroj Hearth Display, který skrz dotykovou obrazovku umožňuje spravovat úkoly a denní program celé rodiny.
S čím pomůže Hearth Display
Obrazovka Hearth Display o velikosti 27 palců a rozlišení 1080p se připevňuje na zeď na strategické místo v domě. V základním módu umožňuje uživatelům zobrazit kalendář s událostmi jednotlivých členů domácnosti. Software zařízení se dá propojit s již existujícím digitálním kalendářem. Zatím jen s tím od Googlu, ale autoři plánují přidat možnost synchronizace i s iCal a Outlookem.
V rozšířené verzi Hearth Display umí také zaznamenávat úkoly, které členové rodiny mají splnit. Dále zpřístupňuje funkci Rutiny, která zaznamenává a kontroluje denní režim. Díky tomu dokáže například připomenout dětem, aby si sbalily vybavení na trénink. Pro přístup k těmto vylepšením si ale uživatelé musí zaplatit měsíční předplatné, které stojí 9 dolarů (218 korun). Funkce zahrnuté do předplatného se budou dále rozšiřovat, například o hlasového asistenta s umělou inteligencí nebo plánování jídelníčku a správu souvisejících nákupních seznamů.
Úkoly a události se manuálně spravují buď přes připojené mobilní zařízení, nebo přímo na obrazovce. Kromě toho Hearth dokáže kalendář aktualizovat na základě fotky. To znamená, že například vyfotíte fotku školního rozvrhu dítěte a informace se automaticky načtou do aplikace, aniž byste je museli jednotlivě přidávat.
Vývoj zařízení
Jak informoval magazín TechCrunch, stejnojmenná společnost, která stojí za tímto přístrojem, získala na vývoj investice ve výši 3 milionů dolarů. Po zahájení beta testování nyní firma spustila také crowdfundingovou kampaň na serveru Indiegogo, kde má úspěch. Od tisícovky podporovatelů už vybrala v přepočtu přes 12,5 milionů korun a do konce kampaně zbývá (v době psaní tohoto článku) 16 dní.
Prostřednictvím kampaně se dá zařízení předobjednat za přibližně 12 tisíc korun a v ceně je i dvouleté předplatné k aplikaci zdarma. Podporovatelé se zařízení dočkají pravděpodobně na jaře 2023. Do komerčního prodeje se produkt dostane v létě téhož roku a zájemci za něj zaplatí 17 tisíc korun.
Zdroj: Hearth Display, TechCrunch
Odpovědět
Zobrazit komentáře