Hra na oliheň, Squid game
Zdroj: Netflix

Hra na oliheň: jak se značky vezou na popularitě seriálu

Seriál Hra na oliheň láme rekordy ve sledovanosti a trenduje na sociálních sítích. Značky po celém světě nemeškají a využívají seriál pro vlastní marketing. Podívejte se na pár povedených příkladů.

Korejský seriál Hra na oliheň (Squid Game) během měsíce vylétl na žebříčku sledovanosti do závratných výšin. Se 111 miliony zhlédnutí ho Netflix označil za svůj dosud nejsledovanější seriál. Okolo thrillerové devítidílné série se také rozpoutala bouře příspěvků na sociálních sítích, včetně bohaté sbírky memů nebo fotek s halloweenskými převleky inspirovanými kostýmy ze seriálu.

Hra na oliheň, Squid Game
Zdroj: Vadim Bogulov, Unsplash

Virální úspěch má dopad i na reálný byznysový svět. Fanoušci totiž vykupují bílé slip-ony nebo zelené teplákovky, které nosí postavy v seriálu. Na této vlně úspěchu se chce svézt bezpočet dalších firem a institucí. Proto na své sociální sítě umisťují prvky, které diváci Hry na oliheň důvěrně znají. Pro sledující, kteří seriál dosud neviděli, většinou nemají valný význam – aby jim člověk porozuměl, musí znát kontext.

1. Durex

2. Policie ČR