RE:Style 2021
Zdroj: Hyundai Motor Company

Hyundai uvádí módní kolekci Re:Style 2021 z odpadových materiálů

Společnost Hyundai Motor Company spustila třetí ročník upcyklového módního projektu Re:Style, který využívá odpadové materiály z automobilové výroby.

Projekt Re:Style 2021 Hyundai uvedl na trh v Soulu a Paříži v partnerství s obchody L’Eclaireur a Boon the Shop. V internetových i kamenných obchodech zákazníci najdou v limitovaných počtech celkem dvanáct módních výrobků, od sportovních bund přes mikiny až po krátké i dlouhé kalhoty.

RE:Style 2021
Zdroj: Hyundai Motor Company

Móda z odpadu

Pro letošní Re:Style společnost využila odpadové materiály, které zbývají při výrobě automobilů a jejich komponentů, jako jsou airbagy nebo bezpečnostní pásy. Uplatnění nalezly také ekologické materiály z modelu Hyundai IONIQ 5, například bio PET a recyklovaná vlákna. Díky nim se zvýšila odolnost výsledných výrobků.

„Jako obchod s módou jsme se vždy zabývali tím, jaký vliv mají materiály z vyhozeného oblečení na planetu Zemi,“ řekl Michael Hadida, generální ředitel společnosti L’Eclaireur. „Opětovným využíváním odpadních materiálů z automobilové výroby k výrobě oděvů a investováním generovaných zisků do dalších projektů chceme vytvořit opravdu trvale udržitelný cyklus a jedinečným způsobem tak přispívat k záchraně naší planety.“

Výnosy z prodeje těchto oděvů Hyundai Motor věnuje různým vlastním projektům zaměřeným na dlouhodobou udržitelnost. Účel a filozofii kampaně vysvětluje video na Youtube, v němž vystupují herečka a fotografka Doona Bae (Atlas mraků, Kingdom), herec a režisér KyoHwan Koo a virtuální influencerka Shudu v oblečení Re:Style.

Zboží v kamenných obchodech bude k dispozici po dobu dvou týdnů od 14. do 28. října. Internetové obchody budou kolekci prodávat po dobu čtyř týdnů až do 10. listopadu.

Zdroj: TZ