Zdroj: Taylor Wilcox, Unsplash

Interaktivní kampaň od Heinz upozornila na dopad hladu na děti

Společnost Heinz si připravila interaktivní venkovní kampaň. Digitální billboardy na devíti místech ve Velké Británii ukazovaly, jak těžké je pro děti soustředit se ve škole, když jsou hladové.

Heinz v roce 2019 navázal pětileté partnerství s charitativní organizací Magic Breakfast. Společně ve Velké Británii spolupracují s více než tisícovkou škol, jejichž žákům dodávají výživné jídlo k snídani. V rámci této spolupráce vznikla i nová kampaň, která využila interaktivní digitální obrazovky od společnosti Ocean.

Zdroj: Artem Savchenko, Pexels

Když se kolemjdoucí přiblížili k billboardu, snadno si přečetli větu: „Pro děti je těžší se soustředit, když mají hlad.“ Čím déle se však na nápis dívali, tím hůř se jim nápis četl, jednotlivá písmena se postupně rozostřovala a hýbala se různými směry. Touto animací chtěli tvůrci divákům přiblížit stav zhoršeného soustředění, kterému musí děti z chudých rodin kvůli hladu čelit velmi často.

Obrazovka poté diváky požádala, aby formou textové zprávy přispěli na sbírku organizace Magic Breakfast. Společnost Heinz se zavázala, že celkovou sumu vybranou během kampaně zdvojnásobí vlastním darem.

Digitální billboardy kampaň zobrazovaly od pondělí 21. února po celý týden. A to v Londýně, Birminghamu, Manchesteru, Newcastlu, Leedsu a Southamptonu, kde podle dat údajně žije více než 30 % dětí v chudobě.

Zdroj: Ocean Outdoor