Autor: DVTV

Investiční platforma Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Populární youtuber Karel Kovář alias Kovy se stal tváří edukativní kampaně Portu, první online investiční platformy svého druhu v Česku. Ta se snaží otevřít téma finanční gramotnosti napříč celou společností. 

Zdroj: Kovy

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé problematice finanční gramotnostimá na starosti kreativní tým marketingové agentury We Are Signature

Kovy pro nás byla jasná volba. Nejen z hlediska záběru a témat jeho videí, ale také z hlediska zásahu a cílové skupiny. A navíc platformu Portu sám aktivně víc než rok využívá a zná její rozhraní,“  říká marketingová ředitelka Tereza Fišer.

Kampaně na sociálních sítích a PPC kampaně na Google, Seznamu a YouTube, si kladou za cíl vymýtit nejrůznější předsudky o investování, zpřístupnit jej a vysvětlit jeho principy i mladším ročníkům, které teprve začínají přemýšlet nad koupí vlastního bydlení. Součástí je i offline reklama v metru a velkoplošných obrazovkách v Praze. 

“Chceme oslovit širokou veřejnost s tématem finanční gramotnosti, kterou vnímáme jako důležité téma napříč generacemi. Rozhodli jsme se pro zapojení více marketingových kanálů a  propojení online části s offline marketingem. Tím chceme zajistit co možná nejvyšší zásah vydefinované cílové skupiny,“ dodává Kristýna Szkanderová.

V rámci celé kampaně se kromě informativních videí s Kovym připravily i krátké upoutávky nebo oblíbený Q&A rozhovor o investování. 

“Rád si vybírám spolupráce, které mají přesah, komunikují něco hodnotného a zároveň se jedná o produkt nebo službu, se kterou mám osobní zkušenost. Portu pro mě všechny tyto věci splňuje. Sám u nich investuji déle než rok, takže je i jejich komunikaci dobře znám. Kampaň má za primární cíl šířit osvětu a zlepšovat finanční gramotnost. A jen málokteré téma je v dnešní době důležitější,” dodává ke spolupráci Kovy.