skoda-mini-billboard-3
Zdroj: Škoda

Škoda se trefuje do konkurence díky miniaturním billboardům

Výrobce automobilů Škoda děkuje své konkurenci za reklamní prostor. Využívá přitom zadní parkovací kamery.

Škodovka v nové reklamní kampani propašovává vlastní značku do vozidel svých konkurentů tím, že staví „malé billboardy“. Ty jsou vidět pouze ze zpětných kamer, když řidiči couvají na parkovací místa.

Kampaň vytvořila agentura Nord DDB a pro billboardy využila švédského malíře miniatur Christophera Robina Nordströma. Vytvořené reklamy věnují maximální pozornost detailům, Nordström na miniaturní plakáty dokonce umístil reflektory, žebříky, a nebo graffiti.

Vánoční období je jedno z nejstresovějších období v roce, reklamy na nás útočí naprosto odevšad. Škodovka tak zvolila jiný a doslova malý přístup ke komunikaci. Automobilka tak k potenciálním zákazníkům promlouvá prostřednictvím konkurence. 

Kampaň potrvá až do Vánoc, reklamy jsou umístěny na vybraných parkovištích ve městech po celém Švédsku. Původem česká automobilka, která spadá do koncernu Volkswagen, se nesnaží propagovat svůj elektrický model Enyaq netradičně poprvé. V Británii například Škoda představila verzi vhodnou na kempování.

Zdroj: Škoda, The Drum