Microsoft v nové reklamě popichuje Apple za nedostatky u Macbooku Pro

Microsoft se po dlouhé době probudil ze zimního spánku a ve svojí nové reklamě sáhl po strategii, která je stará jako lidstvo samo – kritice konkurence. Ve třiceti sekundách se proto můžete dozvědět, v čem všem je nový konvertibilní laptop Surface Pro 7 lepší než jablečný Macbook Pro. A důvodů by se mohlo najít hned několik …

Největším kamenem úrazu je u Macbooku dle názoru komentátora Touch Bar. Oproti dotykové obrazovce a stylusu dostupného u Surface se jedná o nepříliš povedený přešlap, kterého si je očividně vědom i sám Apple. Dle analýz společnosti TF International Securities plánuje společnost u nových modelů nahradit Touch Bar fyzickými klávesami.

Společně s dalšími výtkami, jako je absence oddělitelné klávesnice, systém napájení nebo výsledná cena, představuje Microsoft svůj produkt jako „lepší volbu.“ Jedná se ale o oprávněné tvrzení?

Pro srovnání totiž nebyl vybraný zrovna ten nejobjektivnější model. Surface Pro 7 má svojí finální konstrukcí i výslednou funkcionalitou blíže spíše k tabletu než notebooku. A Apple samozřejmě nabízí iPad, který má dotykovou obrazovku, stylus i oddělitelnou klávesnici. Otázka je proto nasnadě – jedná se o fair play srovnání, nebo jenom o krok, který má pomoci k doprodeji zásob Surface Pro 7 před uvedením nového modelu Pro 8? To má podle všeho proběhnout v první polovině letošního roku. Co myslíte Vy?