Liquid Death
Liquid Death

Minerální voda Liquid Death zavraždí vaši žízeň

Americká značka Liquid Death neboli Tekutá smrt se může pochlubit opravdu netradičním marketingem. Svým inovátorským přístupem se především snaží změnit postoj spotřebitelů k vodě prodávané v plechovkách. Jedná se totiž o ekologičtější variantu balení, než je plast.

Jedna z prvních reklam na vodu Liquid Death.

Smrt plastům s Liquid Death

Značka se snaží přinést „smrt plastům“ a přidává se k dalším výrobcům nápojů, kteří postupně přesedlávají na hliníkové obaly. Ty jsou průměrně ze 73 % tvořené recyklovanými materiály, což je zhruba třikrát větší podíl než u plastových variant. Navíc, téměř 75 % dosud vyrobeného hliníku je stále v oběhu, protože si své vlastnosti trvale zachovává. Kromě toho firma věnuje 10 % ze svého zisku na čištění oceánu od plastového odpadu.

Běžní spotřebitelé ale nejsou zvyklí pít vodu z plechovky, a tak se firma rozhodla pro radikální a vtipný marketing, který je zaujme. Především tak chtěla zdravé pití dostat na stejnou úroveň reklamy, jaká se dostává nezdravým produktům.

Reklama na vodu Liquid Death, která zdůrazňuje boj proti znečištění.

Neotřelý marketing

Za úspěšnou značkou stojí Mark Cessario, který v minulosti pracoval jako kreativní ředitel například u Netflixu. V roce 2018 na sociálních sítích odstartoval zajímavou (a poměrně levnou) kampaň, která během pár měsíců sklidila větší úspěch než miliardové značky vody. A to bylo v době, kdy firma ještě ani nezačala s výrobou.

Kromě vtipných (a místy poměrně brutálních) reklamních spotů a originálního merche se Liquid Death pustila také do vlastního hororového filmu. Snímek s názvem Dead Till Death bude mít (online i offline) premiéru 11. července.

Trailer na film Dead Till Death.

Minerální voda se zatím prodává jen v USA na webu značky, prostřednictvím Amazonu a ve vybraných kamenných obchodech.