Americká značka Liquid Death neboli Tekutá smrt se může pochlubit opravdu netradičním marketingem. Svým inovátorským přístupem se především snaží změnit postoj spotřebitelů k vodě prodávané v plechovkách. Jedná se totiž o ekologičtější variantu balení, než je plast.
Smrt plastům s Liquid Death
Značka se snaží přinést „smrt plastům“ a přidává se k dalším výrobcům nápojů, kteří postupně přesedlávají na hliníkové obaly. Ty jsou průměrně ze 73 % tvořené recyklovanými materiály, což je zhruba třikrát větší podíl než u plastových variant. Navíc, téměř 75 % dosud vyrobeného hliníku je stále v oběhu, protože si své vlastnosti trvale zachovává. Kromě toho firma věnuje 10 % ze svého zisku na čištění oceánu od plastového odpadu.
Běžní spotřebitelé ale nejsou zvyklí pít vodu z plechovky, a tak se firma rozhodla pro radikální a vtipný marketing, který je zaujme. Především tak chtěla zdravé pití dostat na stejnou úroveň reklamy, jaká se dostává nezdravým produktům.
Neotřelý marketing
Za úspěšnou značkou stojí Mark Cessario, který v minulosti pracoval jako kreativní ředitel například u Netflixu. V roce 2018 na sociálních sítích odstartoval zajímavou (a poměrně levnou) kampaň, která během pár měsíců sklidila větší úspěch než miliardové značky vody. A to bylo v době, kdy firma ještě ani nezačala s výrobou.
Kromě vtipných (a místy poměrně brutálních) reklamních spotů a originálního merche se Liquid Death pustila také do vlastního hororového filmu. Snímek s názvem Dead Till Death bude mít (online i offline) premiéru 11. července.
Minerální voda se zatím prodává jen v USA na webu značky, prostřednictvím Amazonu a ve vybraných kamenných obchodech.
Odpovědět
Zobrazit komentáře