Český technologický pamětník TESLA spojuje své síly s distributorem IoT zařízení Witty Trade. Výsledkem spolupráce je zbrusu nová divize produktů chytré domácnosti Tesla Smart. Nováček v oblasti smart home řešení se ze začátku zaměří na kamerové systémy, produkty pro domácí mazlíčky nebo kategorii péče o vzduch, své portfolio plánuje později rozšířit i o produkty pro komplexní vybavení domácnosti.
Za prvotním nápadem stojí zakladatel a CEO společnosti Witty Trade Viktor Hajíček. „Chtěl jsem českým zákazníkům přinést něco nového. Koncept chytré domácnosti je teď často pojmem neuchopitelným, neznámým, nesrozumitelným a možná i nedostupným. To chceme právě změnit. Naším cílem je, aby se chytrá domácnost stala běžnou součástí všech domovů a aby usnadňovala život všem, bez ohledu na jejich zájmy či možnosti. Chytrá domácnost není žádná věda,“ říká k nové značce.
Chytrá domácnost v podání tradiční české značky
TESLA se s novou divizí tak trochu vrací z technologického záhrobí. Významně rozšiřuje své portfolio a přizpůsobuje ho potřebám moderní doby. Produkty má být snadné implementovat do téměř jakékoli domácnosti a využívat je lze i samostatně. Dohromady však mají tvořit ucelený systém chytré domácnosti, kterou lze ovládat v rámci jedné aplikace.
„Nasloucháme svým zákazníkům a sledujeme i jejich potřeby. Když se tedy otevřela možnost spolupráce v rámci systémů chytré domácnosti, nebylo to těžké rozhodování. Jsme rádi, že si teď pod značkou Tesla Smart mohou zákazníci pořídit produkty, které odpovídají dobovým požadavkům a trendům,“ komentuje František Hála, generální ředitel společnosti TESLA.
Nabídka nezapomíná ani na domácí mazlíčky
V rámci produktové nabídky nemají chybět chytré kamerové indoor/outdoor systémy, dětská chůvička v hravém designu nebo produkty pro domácí mazlíčky, jako je třeba chytrá miska (spojit ji můžete s chytrým krmítkem pro ptactvo) či fontána. Příští měsíc mají řadu obohatit i čističky vzduchu a v měsících dalších i zvlhčovače a odvlhčovače vzduchu.
Společnost se dle vlastních slov snaží s novou nabídkou soustředit nejenom na designovou stránku, ale i vysokou kvalitu svých produktů. Ceny mají být nastavené tak, aby byla chytrá domácnost „dostupná opravdu všem.“
Odpovědět
Zobrazit komentáře