Připravte si kapesníky. Stereotypy o chladných Němcích boří nejlepší vánoční reklama letošního roku

„Starejte se o sebe!“ je titul nové vánoční reklamy, kterou uvedla největší nizozemská síť online lékáren DocMorris, a to ve spolupráci s německou reklamní agenturou Jung von Matt. V téměř tříminutovém spotu se objevuje životem zklamaný muž, který s narůstajícím věkem ztrácí svoji vitalitu i fyzický elán. Tento problém se snaží vyřešit poměrně originálním způsobem – v garáži zaházeným kettlebellem.

Jak se mu to povedlo? Posuďte sami. A pokud byste měli pocit, že nános prachu ze zaprášené garáže dolétl až k Vašim očím, tak si pro jistotu připravte i rezervní kapesník.

„Nejlepším letošním dárkem je to, že jste zdraví a jste v pořádku,“ uvádí reklamní spot. „A Vaše zdraví je to, co nám leží na srdci. Nezapomeňte proto o letošních Vánocích na věci, na kterých doopravdy záleží: trávení bezstarostného času s rodinou a svými blízkými.“ 

Uvedená kampaň se řadí mezi nejhezčí vánoční reklamy letošního roku. Svoji konkurenci si přesto najde – ať už ve spotu kabelové televize Xfinity, ve kterém vystupuje oblíbený herec Steve Carell převlečený za Santu, nebo reklamou obchodního domu Kohl’s, která dokumentuje přátelství mezi mladou dívkou a starší sousedkou během lockdownu.