Realme obohacuje svůj marketing o postavičku od Pixaru

Mottem Realme je „Dare to Leap“. Odvahu skočit kupředu vstříc novým technologiím a trendům reprezentuje i první oficiální maskot společnosti Realmeow. Ten má společně se značkou přinášet trendy zejména mladé internetové generaci.

Na vývoji postavičky, která je podle značky „mimozemšťan inspirovaný kočkou“, se podílel i světoznámý animátor Mark A. Walsh. Ten pracoval 18 let ve studiu Pixar, podepsán je například pod filmy Hledá se Nemo nebo Příšerky s. r. o. V Realme Design Studiu působí jako kreativní konzultant.

Podrobný popis postavičky Realmeow od Realme

„Realmeow má působit především na mladé lidi. Inspiraci naleznul v pouliční kultuře, aby byl maskot estetičtější a živější, tak jsme mu přidali i prvky z malířství a sochařství,“ říká víceprezident společnosti Madhav Sheth,

Žlutá postavička má i svůj osobní příběh: kocourovi ze vzdálené planety je osmnáct let, podobně jako většině zákazníků značky. Věří, že život je krátký a nejdůležitější ze všeho je štěstí. Design doplňují černé laserové brýle a mnoho „nadpozemských“ schopností. Kromě toho má rád rap, skejtování a jezení pizzy.

„Bez ohledu na to, kdo jsme a kde žijeme, máme svůj vzor, který určuje nové trendy. Postavička Realmeow je právě takovým parťákem, který promlouvá ke generaci Z a přichází zpřístupnit pop kulturu všem,“ dodává Sheth. 

V blízké budoucnosti by měl tento maskot představit třeba přizpůsobitelný chytrý telefon, nebo AIoT produkty sloužící k vytvoření propojeného chytrého světa. Zda mu k tomu dopomůže i jeho ultrafrekvenční přehled nebo mimořádně citlivé vousky, je ovšem záhadou.