Zdroj: Pilulka.cz

Růžová cesta ke zdraví – nová kampaň Pilulky láká zákazníky na širokou nabídku produktů péče o zdraví

Pilulka.cz spustila na svých sociálních sítích nový reklamní spot. Sloganem Růžová cesta ke zdraví upozorňuje na široké portfolio nabízených produktů a služeb.

Pilulka se rozhodla zcela opustit reklamní spoty v televizi a vydat se výhradně cestou internetových video spotů. 

„Naším cílem je upozornit na prodávaný sortiment, který je mnohem širší než pouze léky a doplňky stravy. Na e-shopu Pilulka.cz a v kamenných lékárnách může zákazník vybírat také produkty z kategorií Sportovní výživa, Matka a dítě, Kosmetika, Dentální hygiena nebo Speciální výživa. Chceme být lékárnou pro zdravé a aktivně žijící lidi – zákazník u nás mimo léků nalezne na jednom místě produkty vhodné pro zdravý životní styl a prevenci. V Pilulce totiž věříme, že cesta ke zdraví by měla být co nejsnadnější pro všechny,“ říká Daria Zverevská, brand manažerka Pilulky.

Na vzniku online videoreklamy spolupracovala společnost s agenturou Yo‘ Mama.

Za sedm let působení na online trhu přinesla společnost Pilulka svým zákazníkům řadu zajímavých služeb. Je stále jedinou lékárnou v ČR, která v rámci služby Pilulka Auto provozuje vlastní přepravu až ke dveřím zákazníků. Pilulka jako první e-shop v ČR nabídla platbu Apple Pay v rámci své mobilní aplikace, kterou spustila též jako první on-line lékárna v ČR již v roce 2017. Loni spustila společnost novou službu PilulkaBox (úschovnu zásilek umožňující automatické vyzvednutí objednávky bez obsluhy), kterou bude v letošním roce výrazně rozšiřovat.