Zdroj: Mars

Společnost Mars v nové kampani značky Orbit oslavuje „velký comeback“

Společnost Mars spouští v České republice zbrusu novou televizní kampaň na žvýkačky ORBIT nazvanou „Získej svou jiskru zpět“. Nový televizní spot „Až nastane ta chvíle“ ukazuje, jak to bude vypadat, až se život vrátí zpět do normálu. Zároveň chce podpořit sebevědomí lidí a povzbudit je k navazování sociálních kontaktů. Kampaň informaci sděluje zábavným způsobem, zároveň ale nechybí ani trochu nadsázky, která je v této těžké době potřeba. 

„Moc mě těší, že můžeme spustit naši novou televizní kampaň na žvýkačky ORBIT i v České republice a navázat na její úspěch ve Velké Británii. Spoty jsou laděny velmi optimisticky a dobrým způsobem vystihují konec lockdownu. Kampaň přináší spoustu úsměvných momentů skrze vyobrazení radostného návratu k normálu,“ uvádí Emma Hompot, manažerka portfolia žvýkaček a cukrovinek ve společnosti Mars ve střední Evropě.

S myšlenkou, se kterou lidé hledí ke světu bez lockdownu, vykreslila značka za použití trochy nadsázky fungování mezi lidmi po skončení všech omezení. Kampaň představuje světlejší stránku reality a klade důraz na nově nalezenou energii, kterou v sobě lidé mají na běžné věci, jež byly dříve součástí jejich každodenních životů. Vzrušení a radost ze života bez sociální izolace se v rámci jednotlivých spotů promítají do řady scénářů, a to včetně zániku virtuálních pracovních schůzek, návratu vášnivého líbání na veřejnosti a obnovení ranního dojíždění do práce. Muž, který drží balík s rolemi toaletního papíru, unavená matka snažící se pracovat z domova nebo dívka, která povstala z hromady krabic od pizzy. To jsou příklady, které ukazují, že Orbitky mohou vrátit lidem sebevědomí v jakémkoliv kontextu.

Reklamy vytvořené ve spolupráci s agenturou Energy BBDO jsou součástí kampaně „Získej svou jiskru zpět,“ která povzbuzuje lidi k tomu, aby znovu nechali vyniknout své sebevědomí a aby si po náročném roce 2020 užili nabitý rok 2021.