V Česku představil Lidl vánoční kampaň, kde si hlavní roli střihla Půlnoční od Václava Neckáře a skupiny Umakart. Tu po deseti letech Neckář znovu nazpíval a nahrál s více než 250 účinkujícími, v roli dirigenta se představil jeho bratr Jan. Kampaň pracuje s typicky Vánoční tematikou, jako je osvětlená parní lokomotiva nebo zasněžené Kryštofovo údolí. Nepříliš překvapivě má poukazovat na to, že nejdůležitější je být spolu.
Méně tradiční formu zvolila britská odnož řetězce, a to animovanou reklamou parodující Vánoční reklamní klišé. Především se jedná o „nerealistickou“ romanci a sentiment typických sezónních kampaní.
Marketingová ředitelka britských poboček Lidlu Claire Farrant uvedla, že Lidl nikdy „nešel ve stopách tradiční formy Vánoční reklamy“ a vždycky se snažil jít tak trochu proti proudu. Výsledkem je první animovaný počin v historii potravinových řetězců, který není postavený na vzdušných zámcích, ale všední realitě. Kvalitní počin, který, obzvláště v kontrastu s českou kampaní, zdůrazňuje nesmrtelný odkaz břitkého britského vtipu.
Odpovědět
Zobrazit komentáře