Značka piva Coors vytvořila první reklamu, kterou uvidíte pouze ve svých snech

Americký pivní gigant Coors přišel s důmyslným způsobem, jakým chce během letošního Super Bowlu propagovat své ledově vychlazené výrobky: pomocí snů. Impulzem pro to se stala silná monopolizace mediálního prostoru, kvůli které nebylo značce umožněno inzerovat na letošním ročníku play-off.

Společnost se proto spojila s kreativní agenturou DDB a harvardskou psycholožkou Diedre Barrett, která se specializuje na výzkum snů. Výsledkem je osmihodinový maraton zvukových a vizuálních podnětů, které mají v divákovi vyvolat „ten nejvíc osvěžující sen celého roku“. Evokovat mají takové snové vizuály, které jsou typické pro celou značku, především zasněžené hory a tekoucí alpské řeky.

„Cílené vyvolávání snů je dosud nevídanou formou reklamy,“ řekl Marcelo Pascoa, marketingový ředitel společnosti. „U velkých sportovních událostí typicky vidíme takové reklamy, které se stávají honbou za drahými auty, zábavní pyrotechnikou, dramatickými scenériemi a příběhy, zatímco Coors vytváří uvolněnou, relaxační formu reklamy, inspirovanou vizuálními a zvukovými podněty celé značky.“

Jakkoliv šílená se může nová forma inzerce zdát, tak prý funguje nad očekávání dobře. „Experiment fungoval a bylo to něco pozoruhodného. Některé sny překročily naše nejdivočejší očekávání, a to v tom, jak dokázaly vystihnout filozofii naší značky i celkové propojení,“ dodává Pascoa.

Celovečerní osmihodinová zvuková scéna i související film budou k dispozici 3. února, a to symbolicky před velkým nedělením finále play-off. Pokud byste si proto chtěli splnit jeden ze svých snů o oroseném krýglu a zároveň se zapojit do „největšího světového snového výzkumu“, tak nezapomeňte navštívit webové stránky společnosti, kde se o případné participaci dozvíte víc.