Zdroj: Marcus Herzberg, Pexels

Chytrý kvíz přivítal dvoustého tisícího účastníka

Společnost Chytrý Kvíz, která pořádá zábavné znalostní kvízy pro koncové uživatele i firemní klientelu po celé České republice, oznámila překonání hned dvou historických milníků. Ve čtvrtek 5. srpna přivítala již dvacátý tisící soutěžící tým a zároveň dvoustého tisícího účastníka. Přibližně dva ze sta Čechů se tak již někdy zúčastnili tuzemského akcí Chytrého Kvízu.

Zdroj: Darlene Alderson, Pexels

Anglická tradice

Chytrý kvíz je největší firmou svého druhu v Česku a své kvízy pořádá pro širokou veřejnost po celé republice už sedm let. Společenská aktivita, která je velmi rozšířená například v Anglii, zaznamenala před letními prázdninami po dlouhé covidové pauze opětovný návrat příznivců večerního kvízování, což potvrzuje dlouhodobou popularitu této unikátní zábavy.

Náplní kvízových eventů je soutěžní klání týmů v jejich oblíbených podnicích. Soutěžící družstva si vyberou podnik, do kterého chtějí vyrazit zahrát si kvíz, a rezervují si zde prostřednictvím Facebooku stůl. Během soutěžního večera jim pak moderátor kvízu průběžně pokládá různorodé otázky, na které soutěžící týmově zapisují odpovědi a následně je vyhodnocují. Týmy s nejlepším skóre vyhrávají na místě odměny od pořadatelů. Během hry se běžně konzumuje a povídá.

„Nucená koronavirová pauza nás přivedla do velmi obtížné situace, protože vyčerpala veškeré naše úspory získané během předchozího provozu. Díky jarnímu rozvolnění a proočkování větší části populace se ale chytré kvízy naštěstí znovu vrátily do zábavních podniků a já bych chtěl upřímně poděkovat všem soutěžícím za to, že nám zachovali přízeň v tak hojném počtu,“ uvedl Petr Molík, ředitel společnosti Chytrý Kvíz. „Pro naše uživatele nyní připravujeme další formát kvízů, který spustíme během letošního podzimu.“

Jednorázová zábava i dlouhodobá výzva

Kvízovou soutěž mohou účastníci absolvovat zcela nahodile a jednorázově, nebo se účastnit dlouhodobé celostátní kvízové soutěže, kdy se soutěží v 10-15 kvízových týdnech o ceny za více než 100 000 Kč. Tyto kvízové soutěže probíhají minimálně jednou za čtvrtletí.

Chytrý kvíz pořádá také soukromé eventy pro firemní klientelu. Více informací je k dispozic na webu společnosti.

Zdroj: TZ