Zdroj: Heineken

Daniel Craig si krátí čekání na nového Bonda s lahví Heinekenu

Novou bondovku No Time to Die uvidíme o 17 měsíců později, než bylo původně v plánu. Originální reklama od Heinekenu přirovnává čekání na film k čekání na vychlazenou lahev piva. Na některé věci se zkrátka vyplatí počkat.

No Time to Die bude mít finální premiéru 30. září 2021. Oproti únoru minulého roku se jedná o nepěkné zpoždění, které většina fanoušků agenta 007 nekvitovala právě s povděkem. Právě ti by mohli ocenit novou reklamu od italské kreativní společnosti Publicis Italy.

Daniel Craig hraje v nejnovější reklamě Heineken propagující jeho očekávaný poslední Bondův film
Zdroj: Heineken

James Bond v podání Daniela Craiga si za hypnotických tónů Glory Box od Portishead pomalu nalévá pivo. Po fascinovaném pohledu na sklenici ho začne pomalu usrkávat, načež musí konstatovat, že na dobré věci se vyplatí počkat.

Heineken vychází z vlastní studie

Ačkoliv se tato věta může jevit pouze jako zažité klišé, tak za ní ve skutečnosti stojí i něco víc. Odkazovat má na sociální experiment holandského koncernu, který probíhal na 115 subjektech. Každému z nich bylo naservírováno pivo či nealko, a to v intervalu od jedné do třiceti minut. Ti, kteří na nápoj čekali dvacet minut, byli nejspokojenější jak s konzumací, tak s celým servisem.

„Stejně jako všichni fanoušci Bonda se nemůžeme dočkat, až se do kin dostane No Time To Die . Ať už je to ledový Heineken nebo akční filmový trhák – věříme, že na některé věci se opravdu vyplatí počkat,“ dodává globální ředitel Heinekenu Bram Westenbrink.

Heineken od roku 1997 sponzoruje celou bondovskou sérii. To je také důvod, proč začal James Bond pít ve filmech z ikonické pivní lahve a odložil stranou lahve Dom Pérignon. Krásná ukázka product placementu v praxi. Pokud vás tato tématika zajímá a rádi byste se o ní dočetli víc, tak nezapomeňte mrknout na náš článek.

Zdroj: Heineken