Heinekicks mají v podrážce pivo
Zdroj: Heineken

Heineken představil exkluzivní kolekci bot s pivem v podrážce

Asi už jste někdy viděli boty, které při chůzi blikají. Ty jsou ale ještě vcelku nudné oproti novým botám od Heinekenu, které mají podrážku naplněnou pivem.

Heineken na propagaci svého nového ležáku Silver zvolil pro pivovar trochu neočekávaný způsob reklamy. S pomocí reklamní agentury BBH Singapore a designéra Dominica Ciambrona s přezdívkou The Shoe Surgeon představil limitovanou sérii tenisek s názvem Heinekicks.

Návrhář Dominic Ciambrone a tenisky Heineken
Návrhář Dominic Ciambrone a tenisky pro Heineken. Zdroj: Heineken

Na první pohled celkem běžné boty kombinují barvy charakteristické pro Heineken. Najdete na nich zelenou, červenou a bílou a detaily ve stříbrné barvě. Nejzajímavější je na nich ale podrážka, která je naplněná pivem Silver. Při výrobě se dovnitř vstřikuje pomocí injekční stříkačky. Podle výrobce je díky pivu chůze v teniskách stejně lehká jako chuť ležáku. Celkové provedení a provázanost s alkoholickým nápojem doplňuje otvírák na lahve, jenž můžete schovat do jazyku boty.

Jelikož jde o limitovanou řadu, vzniklo pouze 32 párů. Pivovar bude Heinekicks prodávat v posledním čtvrtletí letošního roku, do té doby je vystavuje v Singapuru. Cena zatím není známá.

A samozřejmě se nabízí otázka, jestli a jak snadno můžete pivo z podrážky vypít a případně znovu doplnit.

Zdroj: Ads of the World, Heineken