Indická odnož Netflixu nevšedním způsobem zpromovala novou akční komedii Red Notice. V nákupním centru v Bombaji otevřela obchod, kde bylo pro fanoušky vše zadarmo – pokud danou věc dokázali ukrást.
Film Red Notice, ve kterém si hlavní role střihli Dwayne Johnson, Ryan Reynolds a Gal Gadot, hned po uvedení vystřelil na přední příčku sledovanosti. Indický Netflix se rozhodl oblíbenost podpořit a ve spolupráci s agenturou 22feet Tribal Worldwide na čtyři dny zprovoznil Red Notice Shop.
Obchod zabírající 278 metrů čtverečních postavili v nákupním centru Phoenix Palladium. Prostor se hemžil špičkovým zabezpečením. Byl plný laserů, senzorů, kamer, alarmů a tajných kódů. Fanoušci se pokoušeli ukrást různé předměty, včetně elektroniky a merche. Lup obsahoval také tři zlatá Fabergého vejce známá z filmu, která uvnitř skrývala další odměny.
Obchod byl otevřený pouze na omezenou dobu, od 25. do 28. listopadu.
Zdroj: Netflix, Branding in Asia
Odpovědět
Zobrazit komentáře