Red Notice
Zdroj: Anna Shvets, Pexels

Indický Netflix otevřel obchod a pozval fanoušky, aby ho vykradli

Indická odnož Netflixu nevšedním způsobem zpromovala novou akční komedii Red Notice. V nákupním centru v Bombaji otevřela obchod, kde bylo pro fanoušky vše zadarmo – pokud danou věc dokázali ukrást.

Film Red Notice, ve kterém si hlavní role střihli Dwayne Johnson, Ryan Reynolds a Gal Gadot, hned po uvedení vystřelil na přední příčku sledovanosti. Indický Netflix se rozhodl oblíbenost podpořit a ve spolupráci s agenturou 22feet Tribal Worldwide na čtyři dny zprovoznil Red Notice Shop.

Red Notice
Zdroj: Parker Coffman, Unsplash

Obchod zabírající 278 metrů čtverečních postavili v nákupním centru Phoenix Palladium. Prostor se hemžil špičkovým zabezpečením. Byl plný laserů, senzorů, kamer, alarmů a tajných kódů. Fanoušci se pokoušeli ukrást různé předměty, včetně elektroniky a merche. Lup obsahoval také tři zlatá Fabergého vejce známá z filmu, která uvnitř skrývala další odměny.

Obchod byl otevřený pouze na omezenou dobu, od 25. do 28. listopadu.

Zdroj: Netflix, Branding in Asia