MergadoFest 2022
Zdroj: Trend Watcher

MergadoFest 2022: Marketingoví odborníci si opět přišli na své

Už po čtvrté se konal MergadoFest, festival určený pro marketingové specialisty, díky kterému se účastníci mohli hlouběji ponořit do problematiky feed marketingu a dalších souvisejících témat.

Letošní ročník MergadoFestu se odehrál ve čtvrtek 19. května v kreativním prostředí brněnského Impact Hubu. Tradičně ho pořádá platforma Mergado, která pomáhá e-shopům navyšovat tržby z produktových reklamních kampaní ve vyhledávačích zboží. Účastníci celodenní akce se dočkali velmi pestrého programu nabitého zajímavými přednáškami a praktickými workshopy.

Akci zahájil v 9 ráno Michal Janík, zakladatel Mergada. Během svého úvodního vystoupení představil novinky, které se ve společnosti udály za poslední rok a předestřel změny, které v blízké budoucnosti čekají Mergado a přidružené aplikace.

Janík také vyzval účastníky konference k tomu, aby udělili hlas tématu, které je na akci nejvíce zajímá. Volby pomocí lístečků odrážely ducha celé akce – účastníci si totiž mohli program namixovat dle libosti a vybrat si, jakých přednášek se zúčastní. Program se souběžně konal hned v pěti místnostech: na větší Mergado Stagi a v menších zasedacích místnostech rozmístěných v přívětivém prostředí Impact Hubu.

Témata MergadoFestu se točila okolo e-shopů, XML feedů, online tržišť nebo nákupního chování zákazníků. Jednoduše témat, která mohou zajímat odborníky na feed marketing a obecně marketingové nadšence. Mergado zde také představilo chystanou druhou verzi své platformy, kterou plánuje postupně spouštět a testovat během letošního roku.

Cílem události však nebylo jen účastníkům předat nové poznatky, ale také jim zajistit prostor k předávání oborového know-how. „Připravili jsme vám kluziště a teď je na vás, abyste bruslili,“ vybízel ke stmelování Michal Janík hned v úvodu akce. Po vydařeném přednáškovém programu se účastníci plynule přesunuli na neformální after party, kde mohli v předávání know-how pokračovat.