Netflix
Zdroj: Cottonbro, Pexels

Netflix pracuje na levnějším předplatném. Reklamy zajistí Microsoft

Streamovací platforma Netflix se spojila s Microsoftem a společně nabídnou levnější předplatné, které bude obsahovat reklamy.

Není to tak dávno, co se mluvilo o tom, že Netflix chystá levnější předplatné, kde budou reklamy. Streamovací platforma nyní oznámila partnerství s Microsoftem, který zajistí podporu a technologie pro distribuci reklamy. Kromě potřebných nástrojů se softwarový gigant postará také o zabezpečení a soukromí uživatelů.

výběr uživatelů na Netflixu
Zdroj: Malte Helmhold, Unsplash

Podle oficiálního vyjádření společnosti je nový typ předplatného na začátku příprav. Jeho účelem je především uživatelům rozšířit možnosti. „V dubnu jsme oznámili, že kromě stávajících základních, standardních a prémiových tarifů bez reklam představíme nové levnější předplatné. Dnes s potěšením oznamujeme, že jsme si jako globálního partnera pro reklamní technologie a prodej vybrali společnost Microsoft,“ sdělil ke spolupráci provozní ředitel Netflixu Greg Peters.

Netflix se v současnosti po letech růstu potýká s poklesem uživatelů, což by mohlo levnější předplatné změnit. Kromě toho stále bojuje se sdílením účtů mezi více uživateli, kteří nežijí v jedné domácnosti. Pokud přijde s dostatečně efektivním nástrojem, jak toto chování omezit, možná část lidí přesvědčí levnější službou s reklamami. Každopádně ho čekají velké změny.

Zdroj: Microsoft, Netflix