Společnost Nike využila v rámci reklamní kampaně 3D panel Cross Shinjuku Vision v Tokiu. Na něm se v probíhající animaci střídají boty Air Max, které plují ve vzduchu a působí téměř živým dojmem.
Zahnutý 3D billboard v Tokiu si od svého spuštění v loňském roce vysloužil pozornost na sociálních sítích a v reklamě už několikrát. Tentokrát ho využila značka Nike v rámci velkolepé propagace tenisek Air Max a jejich oslavy, která připadá na 26. března.
V čem vlastně působivost 3D reklamy spočívá? V případě Nike jde o asi třicetisekundovou animaci, během které se objeví vybuchující krabice od bot a následně několik barevných variant tenisek Air Max. Díky použité technologii působí reklama živě, dynamicky, a navíc vytváří dojem, že boty jsou prostorové a vznáší se ve vzduchu.
3D billboard, který je v provozu od loňského července, upoutal pozornost už loni, když ho využila herní společnost Bandai Namco pro propagaci mobilní hry Dragon Ball Z: Dokkan Battle. Kromě reklam má panel vlastního mazlíčka, jenž v něm v podstatě „žije“. Když se ráno plocha spouští, kolemjdoucí na něm vidí probouzející se kočku, která před vypnutím naopak usíná.
Zatímco fanoušci tenisek berou Nike Air Max Day jako příležitost, kdy se můžou před ostatními pochlubit s tím, co mají v botníku, samotná značka ho využívá pro představení a vydání nových modelů. Tento rok jde o 35. výročí bot Nike Air Max 1. Proto při této příležitosti vyjdou tři nové barevné varianty právě tohoto modelu.
新宿東口に巨大なエアマックスが登場 👀 🔴⚪️🔴
— Nike Japan (@nikejapan) March 22, 2022
ナイキエアはシューズの域を超えた、進化し続けるアイディア💭
みんなにとって、ナイキエアとは?📢 コメント欄に教えて👇#AirMaxDay #エアマックス pic.twitter.com/vXTDkkfd52
Zdroj: Nike
Odpovědět
Zobrazit komentáře