Netflix spojil síly s americkou značkou Old Spice. Nový reklamní spot, který představuje satirické vyobrazení drsného středověku, propaguje kromě deodorantů i druhou sérii Zaklínače.
Nedávno jsme vás upozorňovali na premiéru očekávané druhé série seriálové adaptace Zaklínače od Netflixu. V této souvislosti nyní vzniklo spojení, které by očekával jen málokdo. Do temného fantasy universa, který stvořil polský autor Andrzej Sapkowski, se pomocí magie dostanou výrobky Old Spice.
V reklamním spotu Óda na vůni hlavní postavu krčmáře ztvárnil David Broughton, který si v první sérii seriálu zahrál postavu radního. Zpívá spolu s dalšími návštěvníky lokálu o drsném a špinavém středověku, kde všichni těžce zapáchají, až z toho ostatní zvrací a krysy prchají – jelikož Old Spice ještě neexistuje.
Situace vypadá beznadějně, ale znenadání se v krčmě zjeví mág s proroctvím o tom, jak se Old Spice jednoho dne stane zachráncem jejich podpaží. Každý, komu během dlouhých cest v sedle a lovení monster v podpaží narostly houby, novou nabídku deodorantů této značky jistě ocení.
Podívejte se na vtipný nový spot sami:
Odpovědět
Zobrazit komentáře