antikoncepce Phexxi
Zdroj: Evofem Biosciences Inc.

Reklama trochu jinak: spot antikoncepce Phexxi se odehrává ve vagině

Herečka Annie Murphy se stala ambasadorkou americké značky Evofem Biosciences a podílí se na netradiční propagaci nehormonální antikoncepce Phexxi. Nový reklamní spot se odehrává v hereččině „vagině“.

Reklamu na antikoncepci Phexxi uvádí kanadská herečka Annie Murphy přivítáním diváků v růžové místnosti, která má symbolizovat její vaginu. V minutovém spotu vytvořeném společností McCann Health NJ pak ambasadorka vysvětluje, proč je podle ní Phexxi dobrá volba.

antikoncepce, Phexxi
Zdroj: Pixabay

V průběhu reklamy Murphy zmiňuje způsob užití antikoncepce a také vlastnosti, které jsou pro ni osobně důležité. Zároveň se herečka připravuje na večer s partnerem. Zapne hudbu, přichystá šampaňské, zastřihne svůj „růžový keř“ a převleče se. Reklama končí tím, že Murphy vyjede naproti své pánské návštěvě.

Podle magazínu Muse kampaň tvořil výhradně ženský kreativní tým, který považoval za důležité v reklamě explicitně použít slovo vagina, ačkoliv to vedlo k cenzuře v denním televizním vysílání. Podle tvůrkyň je podstatné, aby lidé mohli o všech svých částech těla hovořit stejně otevřeně. Tým natočil dvě verze reklamy, jednu s použitím slova vagina a druhou, která označení nahrazuje a může se v médiích vysílat před desátou hodinou.

Reklamní spot na antikoncepci Phexxi.

Zdroj: Muse by Clio, Evofem