Zdroj: Ola Mishchenko, Unsplash

Subway experimentuje. Umožnil navrhování sendviče na 3D billboardu

Řetězec s občerstvením Subway využil pro propagaci obří 3D billboard, kde si kolemjdoucí mohli sestavit sendvič podle vlastních představ.

Americký fastfood řetězec Subway přišel s reklamní kampaní, do které zapojil moderní technologie i veřejnost. Londýňané dostali možnost si po načtení QR kódu navrhnout sendvič podle vlastních představ. Jejich výtvor se následně zobrazil ve virtuální podobě na velkém 3D billboardu před nimi, takže viděli, jak jejich výsledná kombinace vypadá. To nejlepší však přišlo až následně, když se trochu nečekaně v davu pozorujících objevili ambasadoři značky a některým lidem vysněný nápad na občerstvení donesli.

Subway využil pro reklamu 3D billboard
Kolemjdoucí si mohli navrhnout Subway sendvič podle vlastních představ. Zdroj: Above+Beyond

Za nápadem stojí kreativní agentura Above+Beyond. Samotná kampaň probíhala pouze o víkendu 20. až 21. srpna v londýnské čtvrti Stratford, kde je 3D reklamní plocha součástí obchodního centra jménem Westfield. Subway chtěl akcí budovat povědomí o značce a také ukázat lidem možnosti a chutě, které nabízí některé kombinace surovin.

3D reklamní plochy využívají i jiné značky, jenže kolemjdoucí často slouží pouze jako diváci.

Interaktivní reklama v podobě Subway a agentury Above+Beyond.

Zdroj: Ads of the World, Above+Beyond