Kahlúa, výzva pro páry
Zdroj: Nathan Dumlao, Unsplash

Třicet večerů bez internetu. Kahlúa uspořádala výzvu pro páry

Značka alkoholu Kahlúa spustila v USA výzvu pro páry, při které si mají vyzkoušet zůstat 30 večerů v řadě offline. Pokud to zvládnou, získají výhru 25 tisíc dolarů, tedy přes 560 tisíc korun.

Nová reklamní kampaň značky Kahlúa s titulem Zamíchej svou rutinu má páry inspirovat k tomu, aby do svého života zařadily různé netradiční aktivity a netrávily volný čas jen s očima přilepenýma na obrazovce.

Kahlúa, výzva pro páry
Zdroj: Rodnae Productions, Pexels

Podle průzkumu z loňského roku průměrný člověk za celý život stráví na telefonu celkem 76,5 tisíce hodin, což je skoro 9 let života. Závislost na internetu silně ovlivňuje každodenní rutinu a krade mimo jiné čas, který by lidé jinak mohli strávit s partnery nebo partnerkami.

S novým rokem se proto Kahlúa rozhodla dát párům příležitost začít znovu a pobídnout je k tomu, aby se od těchto zvyků osvobodili. Od tohoto týdne až do 2. ledna se americké páry do výzvy mohou přihlašovat. Firma pak vybere pouze jeden pár, který se bude moct zapojit.

Každou noc, přesněji od 18:30 do 6:30, vybraný pár bude muset vypnout veškerou elektroniku. Kahlúa jim nabídne koktejly, inspirace ke hrám a dalším činnostem, které čas strávený na internetu nahradí. Poskytne jim také box na odkládání telefonů během offline hodin.

A jak firma pozná, že že pár skutečně plnil výzvu tak, jak měl? Po dokončení výzvy si je otestuje na detektoru lži. Pokud polygraf potvrdí, že pár uspěl, získají slibovanou finanční odměnu.

Zdroj: Kahlúa